Home
Blog Mistress
Tutorial
Tutorial
Banner Exchange

To all form 5,

Thank you.
I'm speechless really.

Needless to say,
just thank you.
The highest of gratitude
for the great things you guys did,
you guys made me realized something essential.

Thank you Kak Shidad, for being the first person yang sembang benda benda deep, haha. How could I ever repay you, dah lah orang first tunjukkan tandas, shower and all sampai harini ingat hokay. :p

Meh thank you jugaaaak dekat kakak kakak bilik yang febeles; Kak Alya, Kak Ain and Kak Leha. Walaupun I'm the quietest girl in the room, tapi kalau dengar korang cakap boleh pecah perut tau haha. Sorry sebab kadang kadang I may be an embarassment, kejar kambing dari morning call base sampai padang bagai luls ignoor dis. Thank you sangat sangat sebab kalau balik outing or pulang bermalam je mesti ada benda nak kasi hihi. Kak Ain rawk and open minded! Kak Leha lawak gilaaa plus cute to da max and Kak Alya! Haaa the only f5 in our cube kan kan, suka buli Syasya and selalu caught me red handed doing the things I shoudn't be.

Thank you to Kak Paan as well. Walaupun bilik paling jauh tu kalau nak compare, but you stood up for me, and I really appreciate that. Macam tak sangka, serious tak sangka and I truly am flattered bila dengar orang cerita you did a lot of things just for my sake. So thank you c:

Thank you too for kakak kakak f5 yang haritu sanggup tanggung malu dekat dm again for my sake tehee. My fault jugak masatu pergi main main dengan timbunan cawan yang as high as the empire states tuptup bila benda tu bergoyang baru nak gelabah "wehhh macammana ni benda ni nak jatuh!!" Sekali you guys were there to help me. "Jatuhkan je dik, kalau malu kita tanggung sama sama" rasa time tu jugak nak menangis sebab terharu sangat sangat.

Ahaaa cane boleh lupa entah dekat Kak Najwa kita punya ni haa. Kak Najwa, just thank you for everything. You were my sifu from the very first beginning; since orientation week. The time I haven't even bloomed yet, just thank youlah ish tak tahu macammana tahun depan dah takde nak buat macammana haaa.

Kak Farrah! Yes Kak Farrah netballer paling kewl dalam life. Thank you sangat sangat sebab bila around you rasa macam hyped! Nah lepas ni dah tak de sape dah nak call my name out randomly and bila orang balas, kata "Takde pape, saje je nak tengok Ainaa cuak ke tak" macam pfft :p Kak Farrah macam cheerful gila how do i even find someone like you uhu hu.

Kak Aifa~ Walaupun kita pernah cakap macam sekali je kan kan kan, tapi you've seen the highest point of my life; the time when I was really swoon over the moon so thank you lah eceh.

Kak Syahirah, both bwp and vp badar. :) Kak Syahirah bwp; orang first tegur sebab takut ambik wudu' budak lelaki nampak. Thank you sangat sangat sebab the first time in my life rasa pelik 'cause you've mistaken me for someone else that everyone said was 'cantik' haha. Thank you kasi pinjam jubah haritu, without your helping hand there was no way we could have won. :) Kak Syahirah vp badar; I swear I had a girl crush on you! Suara lembut apa semua baik haish thank you sangat sangat sebab ajar kitorang macam macam. Just, simply thank you.

Kak Nurin Ikmala, thank you sebab you prevented me from doing something yang kalau I did do it, sampai ke sudah menyesal. Kak Fatini, you're the first person in the whole entire college yang kmi ingat nama. :) Kak Biha and Kak Sarah, thank you sebab jadi mentor ldp. =D

Thank you to every single f5 I have ever known, yang pernah curahkan ilmu apa semua, kakak kakak f5 bilik depan; Kak Mie, Kak Farah and Kak Baya, bilik tepi, wing B, block A and even block B. Tahun depan takde korang tak tahulah hidup macammana. Sorry kalau nama korang takde sebut ke apa because well, I am really an introvert so many opportunities to get to know you guys better were ruined because of that. Dulu time newbie gila gila bukan main tak malu muka tembok turun class f5 mintak ajar maths macam hape lagi ha ha.

F5 lelaki sikit je tahu kot. Thank you Abang Teddy, sempoi gila dengan kitorang and trust me you're the best prs brother we could ever hope for. Thank you Abg Zaki, sebab for the first time in my life tengok orang pandai demo metaphor secara spontan. Os! Sebab you were the first f5 yang cracked the code, ((maths probs)) well done! Aizat safwan dengan jack sebab sanggup ajar kitorang kawad sampai after midnight, dahlah happening wowow. Abg Husaini, Abg Syahmim, thank you for the guides. Peoi, Spark; lepas ni dah takde siapa nak jual sausage sotong sambil kasi nasihat ToT Abg Afnan, Acad and Syaqil; the three trios that never ceases to bring a smile on everyone's faces. Aqil Loy! Orang kata patah tumbuh hilang berganti but you're irreplaceable thoww~ Abu, Ali, Alba - lepas ni Ust Ridhuan aka Pak We dah tak tahu nak make fun of siapa dah waktu tazkirah maghrib. Gold and Abg Farid, sebab jadi gandingan mascot ha ha terharu gambar ada dalam twitcon donno wat tu sei la. And to that someone yang called me shinbei, you taught me life. :)

And I guess that's the wrap. Kalau boleh ramai lagi nak sebut but hey it's pretty packed up for a post kan haha. Just, endless thank you from me. We ((f1 studs '13)) are very grateful to have you guys to be our first mentors when we started our first glory days here. Though first first kitorang datang kena treated macam tak reti langsung malay since we're the first batch of igcse, it was fun reminiscing our times we spent together, esp during orientation week- the best week in my life so far.

Gila. Baru sedar, panjang gila post ni O_O It's 2.41 in the morning, tak tahu nak thank you macammana dah, just know that you guys are loved. :) 
Lepas ni siapa nak main balas balas surat dah? Hmmmm

Roger and out, assalamualaikum. (0300)

1 comment:

Hanani said...
This comment has been removed by the author.