Home
Blog Mistress
Tutorial
Tutorial
Banner Exchange

Tag Daripada Kak Anis

Ini tag Daripada Kak Anis ..Wa, Ainaa ta pernah seumur hidup jawab Tag cenggini..So, Jom start !

1. Adakah anda rasa hot ?

Ya, ya. memang panas ! dari tadi tak pasang kipas 

2. Update Wallpaper anda guna sekarang.



3. Cerita pasal gambar ini ?

Huh, Justin Bieber..I'm not a Belieber oke ! Jangan salah paham ! Ini kakak saya letak Wallpaper

4. Kali terakhir makan pizza ?

Masa kat rumah Pak Long

5. Lagu terakhir anda dengar ?

Lagu Family Guy

6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini ?

Wa ~~ Golek-golek atas katil

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil apa ?

Budak Manja..Huh ! I'm Not Manja, Its Mania

8. Tag 5 orang

My Copycats

My Stalker

My Followers

N

Segala My- My lagi

9. Siapa orang nombor satu dengan anda ?

Ntah. Kucing kot !

10. Katakan sesuatu untuk orang nombor 5.

Awak kena tag, Jadi please jawab !

11. Nombor 3 ada hubungan dengan siapa ?

Ntah, saya kott !

12. Bagaimana dengan nombor 2 ?

Stalker ? Mestilarh saya

13. Kata-kata untuk orang nombor 4 ?

N, Mehh kawan dengan saya !

14. Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yg anda tag.

Satu tu, suka Copy.

Satu lagi, suka jadi Stalker rasmi saya.

Satu lagi tu, kawan rapat saya.

Satu lagi tu, AWAK !





No comments: